esmaspäev, 5. detsember 2016

Turvalisus

Minu telefon on alati kas mustriga või numbrikoodiga kaitstud. Ma vahetan peaaegu iga nädal oma parooli. Arvutis on mul erinevates keskkondades erinevad paroolid kuna turvalisus ennekõike. Kui keegi mu kontosse logib sisse teisest serverist/arvutist teatatakse sellest kohe mu telefonile. Telefoni kadumisel on mul ekraanil kirjas ema telefoni nr ,et leidja saaks telefoni tagastada. Minul pole kunagi häkkeritega probleeme olnud, kuna kasutan paroole igas kohas kus vähegi võimalik on ja kus ma pole päris kindel ,et keegi sinna ei saa sisse. Mul on olnus juhtumeid kui mu telefon on ära kadunud aga kuna mul olid paroolid peal siis võisin kindel olla ,et keegi ei saa sinna sisse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jõuluvaheaeg

Jõuluvaheaeg  Minu jõuluvaheag möödus lustakalt. Läisin Tallinnas ja Viljandis ning mu parim sõbranna tuli jõuludeks Pärnusse. Käisin...