esmaspäev, 9. jaanuar 2017

Vaheaeg

Minu vaheaeg oli suhteliselt huvitav. Kuigi me kusagil reisimas ei käinud oli meil ikkagi väga huvitav. Jõuludel oli meil väga palju nalja. Meil käis jõuluvana kes komistas paar korda ning ehmatas sellega ära minu kõige noorema sugulase.
Kingiks sain ma erinevaid meigitooteid ja uue kampsuni. Jõulude ning aastavahetuse vahel olevad päevad olid väga igavad, sest lund polnud ja välja ei tahtnud keegi minna.
Paar tundi enne aastavahetust olin ma väga unine ning ma arvasin, et ei suuda nii kaua üleval olla, siiski ma tegin seda. Käisime väljasilutulestikke vaatamas ja lasime ise ka mõned. Tina me ei valanud kuna kõigil läks see meelest ära ssiski see ei lasknud meie tuju rikkuda. Olin väga õnnelik kui nägin laupäeva hommikul lund.
Vaheaeg oli tore ja huvitav. Sooviksin, et oleks siiani vaheaeg aga peab selle kooliga jälle ära harjuma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jõuluvaheaeg

Jõuluvaheaeg  Minu jõuluvaheag möödus lustakalt. Läisin Tallinnas ja Viljandis ning mu parim sõbranna tuli jõuludeks Pärnusse. Käisin...